zaterdag 4 juni 2011

Knopen

Het is donderdag 26 mei en ik heb me met de iPad op de bank geïnstalleerd om mijn bloglijst door te lezen. Plots zie ik dat de uitslag van de give away van haar bekend is waarbij je de hoeveelheid knopen in die waanzinnig mooie ladekast moest raden (ik beken: ik heb ze geteld:). Op mijn uitroep 'ik heb gewonnen' komt papa Pluis de kamer binnengerend in de veronderstelling dat ik minstens de loterij gewonnen moet hebben, maar ik moet hem teleurstellen. Ik ben daarentegen wel heel blij met de give-away: 100 knopen in een schattig ritstasje! Ik heb het zojuist met de post ontvangen. Riet, dank je wel en ik beloof dat ik er mooie dingen mee zal maken. Overigens is het ritstasje direct ingepikt door zoon Pluis om het geld van zijn speelgoedkassa in te doen.
Pin It!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten