maandag 8 augustus 2011

De legging ..correctie..de t-shirts

Ik was van plan om de jeans-legging te bloggen die ik had gemaakt voor Kleine Pluis. Ik heb gisteren dan ook heel ijverig foto's staan maken, terwijl Kleine Pluis vrolijk rondrende. En precies bij dat 'rondrennen' is het fout gegaan. Allemaal bewogen. Op het schermpje van de camera leek het goed te gaan maar eenmaal op mijn computerscherm zag je niets meer van de details van de sierstiksels. Die houden jullie dus nog te goed.

Ach en zoon Pluis was maar al te blij om ook een fotosessie te ondergaan. Beide stoffen komen hier vandaan.




Pin It!

3 opmerkingen:

  1. ook weer erg leuk! Je bent wel bezig he? haha Had je mijn email over donderdag nog gehad?? Laat maar weten of het gaat lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, zouden mijn mannen ook graag dragen! Met overlock gemaakt?
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ petit pirates: inderdaad met de overlock gemaakt. Dan zit het zo in elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen