maandag 12 september 2011

Terug van (eventjes) weggeweest

We zijn weer terug van weggeweest. Even lekker 2 weekjes naar Duitsland. Mijn hoofd zit na 2 weekjes rust weer vol met nieuwe creatieve ideeën waar ik onmiddellijk de dag na terugkomst mee aan de slag ging. 
Deze rood/witte tricot had ik nog liggen dus maakte ik dit lange t-shirt/tuniekje met een strik aan de hals. De onderkant, de uiteinden van de mouwen en de zijkanten van de strik werkte ik af met een rolzoom. Wel zo snel.
Kleine Pluis trekt die strik trouwens wel telkens los dus ik heb die strik vandaag minstens 10x opnieuw vastgemaakt. 



Pin It!

12 opmerkingen:

  1. Zo mooi! En wat een prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend. En idd, wat een hippe, stijlvolle, prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Die strik geeft de tshirt extra cachet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tut en buggy passen goed bij het mooie t-shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer terug bent! En wat heb je dat weer mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera je bent terug! Ben weer benieuwd naar al die nieuwe tricot en andere maaksels. De mouwkes zijn met een rolzoompje afgewerkt, of zie ik het verkeerd? En wat een mooie dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I read your blog with google translate tool, I'm enjoying reading your review/story and will come back later.

    thanks
    list of xbox 360 games

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg! Ik ontdek nu pas je blog en vind hier het ene na het andere mooie naaisel! Mag ik vragen welk patroontje je gebruikte voor het shirtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @IeneMiene:dank je:) het tshirt patroon heb ik uit een Ottobre (sorry weet even niet meer welke) gehaald. Ik had dit tshirt patroon nog liggen en heb er lange mouwen van gemaakt en het voor-en achterpand verlengd. De strik hoort niet bij het patroon maar heb ik er zelf bijgemaakt. Je neemt een lange strook stof en vouwt die dubbel. Die stik je tegen de hals aan (iets uitgerekt net zoals je met boordstof zou doen). Als je wilt zal ik je even een foto sturen van de hals zoals het eruit ziet als de strik niet geknoopt is. Dan kan je precies zien wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dat zou fantastisch zijn als je dat even voor me wilt doen! Ik vind het super dat strikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schoon kind! & een prachtig schoon kleedje heeft ze aan! vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen