woensdag 4 januari 2012

T-shirt met strik

Na al die kleding en spullen voor de kleintjes vond ik het weer eens tijd worden voor iets voor mezelf. Het werd een t-shirt met een strik bij het halsboord op dezelfde manier als het shirt wat ik al eens eerder voor kleine Pluis maakte. Ik heb een hele stapel Knipmodes en Burda's liggen maar ik kon nergens een patroon vinden van een t-shirt met een pofmouw. Wel zag ik een patroon van een jurk met een pofmouwtje dus heb ik dat maar gebruikt en het een maatje kleiner gemaakt dan normaal omdat ik het t-shirt van tricot maakte.

Zo ziet het er aan de binnenkant uit.
De streeptricot heb ik een tijdje geleden op het Stoffenspektakel gekocht.
Pin It!

16 opmerkingen:

  1. Ik ben een grote fan ! :)
    En die grote fan die hooooopt stiekem op een tutorial ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, om ook eens wat voor jezelf te maken, en dan zo :) nice, nice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mama Pluis, dat zou ECHT geweldig zijn :) Want ik maak al allerlei rokjes, maar aan zo'n bloesje wil ik me zeker en vast wel eens wagen!! Ook het bovenlichaam verdient iets moois hé!
    Ik kijk er naar uit! x Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! En met dat strikje en pofmouwtjes, dat is direct toffer, specialer, mooier dan " gewoon " he! Heel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen