zaterdag 8 december 2012

Perfect hoodie

Met dit winterse weer kon de zoon wel een extra trui gebruiken. Moeilijk kiezen welk model was het niet. Ik gebruikte het kaptrui-patroon uit Stof voor durf-het-zelvers. Wat een fijn patroon ! Normaal gesproken moet ik een patroon altijd wel iets aanpassen (iets langer/korter, mouwen korter/langer), maar bij dit patroon  niet. Het zit hem als gegoten. Ik gebruikte een oude zwarte trui van mezelf, graaide in de bak met restjes stof voor de capuchon en stikte er nog een zakje op.  

It's getting colder and my son could use another sweater. It wasn't hard to chose which pattern I would take. I used the hoodie-pattern from the patternbook Stof voor durf-het-zelvers. Such a wonderful pattern. Usually I always need to adjust some things (making it shorter/longer) but not this time. It fits him perfectly. I used a old black sweater from myself and grabbed in a pile of left-over fabric and stitched a small pocket on the hoodie. 

DSC07855pm

DSC07765pm

DSC07831


DSC07816

Yep, this hoodie rocks!
Pin It!

25 opmerkingen:

  1. Knap! Jouw details (het gestreepte zakje en het labeltje) maken het altijd helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. my boy would say: supercool! I was just looking at that book the other day, wondering if it was any good. it might have to appear on my christmas list...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig cool exemplar, en zo super gerecykleerd! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer geslaagd! Stijlvol en tof met die recyclage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super gewoon dat je jou trui hiervoor gebruikte! echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! Moet het boek binnenkort ook maar gaan aanschaffen. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo eenvoudig en toch zo schoon he! Je geeft me ontzettend veel zin om mijn zoon ook 'ns te trakteren op zo'n exemplaar. Het boek heb ik al, nu nog goesting en tijd ne keer samen vinden. :S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een exemplaar dat zo de winkelrekken in kan! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It sure does! En uw zoon is een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee om een oude trui te gebruiken en die zo leuk te pimpen ! Moet ik onthouden !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoer, vol van perfecte eenvoud... you rock!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I LOVE this:) wishing you a Happy New Year!!!

    BeantwoordenVerwijderen